07/08/2016

מה יוניליוור עשתה רע במשבר הקורנפלקס
 

יוניליוור בצרות. חברת מזון שמאבדת את אמון הציבור היא חברה שתסבול. הידיים שיישלחו למדפי הסופרים בקרבו יהססו, ויעברו למוצר שאין עליו את השם יוניליוור.
 

הבעיה אינה האיכות במזון, הבעיה אינה טעות בייצור, הבעיה היא השקר/הזיגזוגים/התירוצים...

02/07/2016

עניין של שיווק הוא עניין של שני קצוות מנוגדים.
 

מצד אחד השקעה בכל הכוח ומצד שני סבלנות אינסופית.

למה?

העולם של היום מכריח אותנו להשקיע. כל חברה שרוצה לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים וחיה בעולם מציאותי מבינה שפרסומת עושה חלק מהעבודה אבל רוב האנשים מזפזפים את הפר...

23/01/2016

סנאפצ׳ט, האפלקיציה/רשת חברתית/העברת וידאו ותמונות מיידית, תופסת יותר ויותר תשומת לב בעולם העסקי. עד לפני מספר חודשים סנאפצ׳ט תפסה את עיקר תשומת הלב של ילדים ונוער, אבל אחרי שקיבלה שתי הצעות (אחת מפייסבוק על 3 מיליארד דולר) ואחת מגוגל (4 מיליארד דולר) וסירבה, כנראה שיש ב...

15/09/2015

יש שני אנשים שאני עוקב אחריהם הרבה זמן, שניהם הצליחו בגדול, שניהם מותג אישי בזכות עצמם, המשותף להם? בנו את עצמם בעצמם. כששואלים אותם מה הסוד, עונים גם קייסי נייסטאט וגם גארי ווינרצ׳אק את אותה תשובה: תעבדו קשה, ואז תעבוד עוד יותר קשה.

אנחנו בתקופה בה יש ספרים של...

19/03/2015

״לבנוני, יש לך הרבה מה ללמוד, התקשורת מנהלת את המדינה״. כך, בשחצנות וללא היסוס וחשש, אמר לי עיתונאי במהלך עימות מקצועי בינינו. הגיעו בחירות 2015 והוכיחו שאמנם יש לי הרבה מה ללמוד, אבל התקשורת? ממש לא מנהלת את המדינה. אם התקשורת היתה מנהלת את המדינה, ביבי היה כבר אורז, ה...

Please reload

RSS Feed
קטגוריות

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

תגיות
יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon