מיתוג חברות

למה מיתוג ובידול?

בעולם התחרותי של היום אתה חייב לבלוט, להיות שונה, מבודל. יש הרבה מוצרים על המדף, יש הרבה חברות שאפשר לפנות אליהן, למה שאבחר דווקא בחברה שלך? (ולא... התשובה היא לא שירות ומקצועיות, כל החברות נותנות שירות ומקצועיות אחרות הן נכחדות).

חברה שכל אנשיה יודעים לנסח בשלושה משפטים בהירים וחדים מה החברה עושה, במה היא טובה מכל השאר ולמה כדאי לקנות את שירותיה ומוצריה, "תדבר" את השפה הזו בכל מקום ותיצרב כך בתודעה.

איך זה מתבצע? 

תהליך מהיר, חד ומעמיק של מציאת בידול החברה שלך מכל השאר ובניית שפה מיתוגית.

בתהליך זה אנו נפגשים עם אנשי המפתח בחברה, בודקים ובוחנים ביחד את המבדל והשונה ומוצאים מה יגרום לחברה לבלוט מעל כל השאר בתחומה. זהו תהליך בסופו הלקוח מקבל "שפה" בה הוא יודע לבטא בצורה חדה ומדויקת ובמגוון מדיות את יתרונות החברה שלו. 

ניהול תדמית ומוניטין

"טוב שם משמן טוב"....השם שלכם, אם כמנהלים, אם כעובדים, אם כחברה או עסק, הוא הדבר החשוב ביותר לכם.

 

מי שפעם אחת נתפס משקר, מתנהל בצורה לא נכונה או לא מקצועית, פוגע קשות במוניטין שלו או של החברה שלו והמשמעות היא פגיעה כספית. רוב גדול של אנשים שעומדים להיפגש, לשכור שירותים של מישהו או להעסיק אותו. יחפשו את השם שלו בגוגל. מה כתוב עליכם שם? 

עליכם לנהל את המוניטין שלכם בהתאם למה שאתם מייצגים, בהתאם לתכונות הבולטות והמבדלות שלכם,  בעולם של היום, חשוב מאוד שלא רק אתה תדע מה מבדל אותך ומה מציב אותך בעמדת יתרון על פני האחרים, חשוב שכולם ידעו זאת. 

אנו עוסקים בבניית מוניטין ברשת האינטרנט, תיחזוקו והעצמת שם המותג, בין אם הוא אדם או חברה.

מיתוג אישי

מיתוג אישי הוא תהליך בו אנחנו מזהים אנשים כמותגים, ומצמידים להם תכונות המאפיינות אותם ואת היתרונות שלהם. ממש כמו שוולבו מזוהה כרכב בטיחותי, כך אנו יכולים לזהות אדם עם תכונות מסוימות.

יש מנהלים שמצליחים לעצב את תדמיתם ולהפוך עצמם למותג ויש כאלה שנשארים מתוסכלים כשאחרים לא יודעים עליהם כלום.

מדובר בתהליך מקצועי ומרתק, אותו אנחנו מבצעים בצורה מתודית מדויקת, יד ביד עם המנהל, ובסופו אנחנו מוצאים את הערכים המבדלים של כל מנהל ומנהל ומלמדים אותו כיצד להבליט ערכים אלה בדרך המתאימה והנוחה לו.

אני מציע לכם לנהל בעצמכם את תדמיתכם ולא לסמוך על הסביבה.

יעוץ תקשורתי

בניית מסר פשוט, קליט, וכזה שמייצג אמת הינה תהליך מורכב הדורש מיומנות, מקצועיות ונסיון.

מנהלים, חברות, עסקים ותאגידים מתנהלים כיום תחת זכוכית מגדלת תמידית, אם זו העין של העיתונות ה"ממוסדת", אם זו תחת עין הלקוחות, העובדים והקולגות שנמצאים כל העת במדיה החברתית (Facebook, Twitter, Instagram).

המגוון העצום של כלי התקשורת ומחייבים מתן מענה שוטף, מקצועי ומיומן לכל חברה, כל מנהל וכל ארגון, קטן כגדול.

התנהלות שכזו דורשת מיומנות ודיוק, יזום פעולות ומענה שוטף למתרחש בתקשורת. זהו היום צורך הכרחי לכל מנהל ולכל ארגון, עסק או חברה.

אנו מעניקים שירותי דוברות למנהלים וחברות, אם דוברות צמודה, ואם ליווי חיצוני לחברות בהן קיימים דוברים או מחלקות דוברות בשיתוף פעולה מול הדובר הארגוני.

תוכן ומדיה חברתית

חברות רבות מקימות ומשקיעות באתר אינטרנט מצוין, עמוד פייסבוק מעוצב לתפארת, מתחזקות אותם במשך חודש-חודשיים ו...?

 

מה קורה כשההתלהבות דועכת ונתקעים ללא רעיונות, עמוד הפייסבוק שלכם גווע ולא מעודכן, חשבון הטוויטר שלכם גווע, והבלוג כבר לא נכתב?

הקמת אתר, פייסבוק או בלוג אינם מספיקים. תפעול, ניהול והזנת תוכן מעניין, איכותי, וכזה שמבטא את היתרונות שלכם הוא כמו אויר לנשימה לכל מי שמחזיק נכסים אינטרנטיים.

Content is king ! הרלוונטיות של התוכן שלכם, רמת העדכון, העניין של מה שתכתבו הם שיקבעו את מידת ההתעניינות בעמודים שלכם ויקבעו האם תהוו אוטוריטה בתחום בו אתם עוסקים.

אני מביא איתי שנים ארוכות של כתיבה וערכיה במגוון מדיות- עיתונות מודפסת, אינטרנטית, טלוויזיה ורדיו, ומספק שירותי ניהול תוכן למגוון מדיות של המותג, החברה או המנהל.

הכנה וניהול משברים

רוב מכריע (כ- 75%) מהחברות והעסקים בעולם אינם מוכנים למשברים תקשורתיים. השאלה כיום היא האם יגיע המשבר התקשורתי, אלא מתי הוא יגיע, באיזו עוצמה, והאם נתמודד איתו מבלי שהוא יחסל את העסק שלנו.

משבר תקשורתי יכול לפגוע קשות במותג, עד כדי מחיקתו (כמו למשל במקרה "רמדיה"), כשלעיתים ההבדל בין הצלחה לכישלון היא מידת מוכנותו של הארגון לקראת המשבר והתנהלותו בתוכו.

כשמתרחש המשבר, אתה תרצה לידך מי שידע להביט עליו בצורה שקולה ומקצועית, וידע מתי להגיב בצורה חריפה ומתי בצורה עדינה, באיזה כלים ומדיות כדאי להגיב, כיצד להגיב מבחינת מינון ועוצמה, ומי הגורם המתאים לכך (מנכ"ל, יועץ משפטי, דובר...).

אנו עוסקים בהכנת ארגונים למשברים תקשורתיים, החל מבניית תיק למשבר תקשורתי, כתיבה והטמעת נהלי עבודה לזמן משבר, איתור והכשרת דוברים, אימון ובניית מסרים ותגובות.

 

הכנה נכונה וטובה, אימון במצבי לחץ ותרגול מקבלי ההחלטות, יביאו להתנהלות טובה ומקצועית יותר בזמן המשבר עצמו.

אני מביא איתי ידע וניסיון של כ-20 שנים בתחום התקשורת במגוון המדיות, ניהול המשברים, והייעוץ התקשורתי, תוך שימוש ביצירתיות, בחשיבה לא שגרתית, ושימוש במגוון הכלים העומדים כיום לרשותנו.

 
 
 
 
 
 
יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon