פוסטים אחרונים
Please reload

גישת חנות המכולת

23/08/2012

 

זוכרים את המכולת השכונתית של פעם? זאת שהיה אפשר לרשום בה בהקפה (תשאלו היום ילדים מה זה אומר, הרוב המוחלט לא יודע מה זה), המכולת בה החנווני היה יודע בדיוק מה אתה צריך? המכולת שהרגשת בבית, לא ניכור של מקום ענק, המכולת שלבעל הבית היה באמת אכפת ממך?

המכולת הזאת אולי נשכחה, אבל לדעתי גישת המכולת הזאת היא הגישה שאנחנו צריכים לאמץ בעסקים שלנו. לא להתנהל כמו חנות מכולת, אבל להתנהג כמו חנות מכולת! לאמץ ערכים של אכפתיות, שירות מתוך הלב, שירות של תיקשור עם הלקוח, דאגה רצינית ללקוחות שלנו, כי יש רק שתי אופציות: או שהם יחזור אלינו, או שהם ישרפו אותו.

בכפר הקטן של פעם מי שלא היה נותן שירות טוב, היה נשרף. לא פיסית, אלא תדמיתית- השם שלו היה גמור בקהילה, והוא היה חייב לסגור את העסק. אז פעם זה קרה בכפר, היום זה קורה בכפר הגלובלי. הכל מופץ תוך שנייה בפייסבוק, בטוויטר, בפורומים, בבלוגים. מי שמחפש חוות דעת על מוצר, חנות, אדם, מוצא אותה בשניות, ואז יוצאות לאור הגישה והשירות שנתת ללקוחות שלך- אונליין או בעסק שלך.
 

גישת חנות המכולת היא זו שתנצח, כי הכפר הפך לגלובלי, וכולם יודעים הכל על כולם

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon