פוסטים אחרונים
Please reload

מיתוג גרוע העלים לבית"ר השקעה של מיליוני דולרים

24/08/2012

 

כבר הרבה זמן שאנחנו יודעים שקורות החיים שלנו עברו מהדף המודפס לגוגל. זה כבר לא סוד שגם מה שיודעים על העסק שלכם, במילים אחרות, המיתוג של העסק שלכם, תלוי לא מעט במה בכתוב עליכם בגוגל. הנה מה שכותב היום אבי רצון, עיתונאי ספורט ותיק, על המותג שנקרא בית"ר ירושלים: בית"ר נמצאת במצב לא פשוט: ארקדי גאידמק, בעלי הקבוצה, נמצא בבצורת כלכלית, המושיע בשנים האחרונות גומא אגייאר נעלם ויש חשש לחייו, והתנהגות הכלכלה בעולם ובעיקר התנהגות אוהדי בית"ר  ושתיקת קברניטיה יצרה לקבוצה מיתוג רע מאוד. עיקרי הסיפור שמובא היום על ידי  רצון ב"מעריב": טייקון עם הרבה כסף רצה להשקיע בבית"ר והתחיל לנהל מו"מ עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת ועם יו"ר בית"ר איציק קורנפיין. על פי רצון, הסכום של 100 מיליון דולר שננקב ועלה מתוך ספרי החשבונות לא הרתיע את הטייקון היהודי- אמריקאי ובשלב מסוים הוא העביר את ניהול המו"מ לבנו. היום, כמו שאמרנו, הדבר הראשון שעושים זה גוגל. והבן עשה. ואז הוא גילה את המיתוג הנוכחי של הקבוצה- גזענות וכיעור. תרצו או לא, תתווכחו ותריבו- זה המיתוג של הקבוצה היום, וזה המחיר שמשלמים רוב אוהדי בית"ר על השתיקה שלהם ושל ראשי הקבוצה בשנים שהיה כסף והם נתנו גיבוי שבשתיקה אל מול גילויי הגזענות והאלימות מהיציע המזרחי. אם מבחינה מיתוגית בית"ר ירושלים מעלה אסוציאציה של אלימות, הרי שמבחינה מעשית העובדה הזאת מרחיקה משקיעים ולקוחות. המיתוג שלכם קיים היום בגוגל, זה "הפה לאוזן" המודרני- גוגל, פייסבוק, טוויטר- האינטרנט.  או שתשלטו במוניטין שלכם, או שתתנו לאחרים לקבוע את המוניטין האישי והעסקי שלכם ותשלמו על זה ביוקר. המסקנות: כשיש לעסק שלכם מיתוג מסוים, תבדקו אם זה מתאים לכם. אם לא, תשנו התנהגות. מסקנה שנייה- גוגל קובע את ההווה ואת העתיד העסקי שלכם ושל העסק שלכם, טפלו בזה בצורה מקצוענית.

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon