פוסטים אחרונים
Please reload

אז אנחנו צריכים לפרסם

16/12/2012

פתחתם את העסק שלכם, הקמתם חנות, החלטתם לבנות מוצר, והגיע הזמן לפרסם.
 

"אז אנחנו צריכים לפרסם כדי שיבואו לקוחות" אומר מישהו בקול רם, והאנשים מהנהנים. מסכימים.
 

משרד פרסום/גרפיקאי/בפייסבוק/בגוגל/בעיתון….הרעיונות מתחילים לעוף מצד אחד של השולחן לצד שני, וכולם רעיונות טובים, אבל רגע, לפני שאתם רצים, תעצרו רגע ותשאלו את עצמכם כמה שאלות, שאלות הכרחיות לפני שאתם בכלל חושבים על פרסום:

  1. מי הקהל שלכם?

  2. מי הקהל שאתם רוצים?

  3. איפה הקהל הזה נמצא?

  4. מה אתם רוצים לספר לו?

  5. האם מה שאתם תספרו לו זה מה שמייחד אתכם, מבדל אתכם, האם זה מה שיש רק לכם ואין לאחרים?

המחשבות האלה חייבות להקדים כל עניין פרסומי, אחרת אתם תספרו סיפור שכולם כבר שמעו, סיפור זהה למתחרים שלכם. אם אתם לא יצרתם בידול ומיתוג, הפרסום מיותר. צריך שיהיה סדר בדברים:

  1. מיתוג ובידול

  2. הפצה

  3. תיחזוק.

זה הסדר הנכון.

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon