פוסטים אחרונים
Please reload

איך תנסח בקלות מה שאתה רוצה להגיד?

22/12/2012

 

אחת הבעיות הקשות ביותר של אנשים היא לענות על השאלה הפשוטה: "מה אתה עושה?"
 

הבעיה הזאת נפתרת בקלות כשאתה עונה "אני איש מכירות" "מאלף כלבים",  "מנכ"ל חברת ביטוח", אבל היא מסתבכת שוב כששואלים את השאלה בצורה קצת שונה, או כשמגיעה שאלת ההמשך: "מה אתם עושים אצלכם בחברה? במה אתם יותר טובים מאחרים?" התשובות הבנאליות הן "שירות, מקצועיות, אמינות", ויכול להיות שהן גם נכונות לגביכם, אבל אלה תשובות שלא יבלטו ולא ישכנעו במיוחד, כי בינינו- כל רופאי השיניים מקצועיים, ובעולם של היום כולם מבינים ששירות זה עניין בסיסי כשאתה עובד עם לקוחות.
 

בעסקים, בספורט, וכן, גם בפוליטיקה התשובות הן זהות, כולם מדברים בקלישאות.
 

חברות שמטפלות בכספים יספרו שהם מביאות אמינות ואת התשואה הגבוהה ביותר, בנקים ידברו על שירות ועל חיסכון בעמלות, ואותו מאלף כלבים יספר על אהבה לבעלי חיים ונסיון רב.
 

עסק שרוצה לבלוט יודע לנסח מה בולט ושונה בו, כף הוא יתפוס תשומת לב ויהיה מבודל מכל השאר.
 

אז איך מנסחים בקלות מה שאתם עושים?

  1. כתבו על דף מה אתם עושים ביום-יום

  2. בתוך כל מה שכתבתם תמצאו מה אתם עושים אחרת מהמתחרים, מה עושה אתכם שונים מאחרים בתחום שלכם

  3. כתבו את זה על בקובץ וורד או על דף.

  4. מה שנראה לכם חופף/דומה/זהה תאחדו לסעיף אחד.

  5. המטרה היא שבסופו של דבר יישארו לכם 3 משפטים בלבד.

  6. המשפטים האלה יתארו מה אתם עושים, יתארו את היתרון שלכם על אחרים ואת הדבר המיוחד שיש לכם

    "אני בעל חברה למיתוג, בידול וניהול מוניטין. אנחנו מגיעים לשורשי העסק שלך כדי למצוא מה היתרונות שלך על אחרים ושאתה תדע להגיד את זה בצורה בהירה ומדויקת. מי שיהיה לו יתרון ושידע להבליט אותו, ינצח בעולם העסקים".

תנסו אתם- הצלחתם?

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon