פוסטים אחרונים
Please reload

באיזה ימים לפרסם בפייסבוק? מדריך קצר וקולע

17/01/2013

 

אחת ההתלבטויות הגדולות ביותר של מנהלי מדיה חברתית היא מתי לפרסם. מתי הפוסט יזכה לתגובות, מתי הוא יקבל הרבה לייקים, באיזה יום ובאיזו שעה הכי נכון לכתוב, לפרסם תמונות, ליצור תוכן חברת LinchpinSEO  פרסמה לאחרונה תוצאות מחקר שהיא ערכה לגבי מועדים נכונים של פרסום פוסטים.

מה שיפה במחקר של LinchpinSEO  הוא שהוא נותח על פי תעשיות ולא באופן כללי. מתברר שמה שנכון לתחום הכספים, אינו בהכרח נכון לגבי מי שמנהל מותגי אופנה.

המסקנות מעניינות ושימושיות (וחשוב לזכור שכשאתם "מתרגמים" לעצמכם את הנתונים, תזכרו שסוף השבוע בחו"ל הוא ימי שבת- ראשון, ולא שישי-שבת כמו בישראל).
 

פרסום ויעוץ- הימים המומלצים: סופ"ש. מתברר שמי עוסק בתחומים אלה זוכה להרבה יותר אינטראקציה בסופי השבוע. הרוב לא יודעים את זה, משום שרק 11 אחוזים מהפוסטים בתחום מתפרסמים בסופי השבוע.

הלבשה ואופנה: שני וחמישי (מקבילים לשישי וראשון  בישראל) היום הראשון בשבוע והיום האחרון לפני סוף השבוע.
 

בידור: סוף שבוע. האינטראקציה גדולה בימים אלה ב 17  אחוזים מהממוצע.
 

כספים: הבנקים אמנם לא עובדים בסוף השבוע, אבל רצוי שעמודי הפייסבוק שלהם ושל יועצי הכספים יעבדו. האינטראקציה בסופ"ש בתחום הכספים גדולה ב-299 אחוזים מהממוצע בשאר הימים.
 

מזון ושתיה: גם כאן הסופ"ש שולט. יש 19 אחוזים יותר אינטראקציה בימים אלה, אבל מנהלי המדיה של המסעדות מפרסמים רק 18 אחוזים מהפוסטים שלהם בימים אלה.
 

מסחר: היום הראשון של שבוע העבודה הוא היום הנכון לפרסום פוסטים.
 

בריאות ויופי: שבת וראשון (מקביל לשישי שבת בישראל) הם הימים הנכונים. אל תפרסמו כלום ביום חמישי,  אף אחד לא רואה את זה.
 

מלכרי"ם: סופ"ש הוא היום הנכון עבורכם.
 

ספורט: סופ"ש. המשחקים משוחקים בסופ"ש, והאוהדים נכנסים לעמודים לפני, בזמן ואחרי המשחקים.
 

טכנולוגיה: היום הראשון של שבוע העבודה ובענק- 30 אחוזים יותר.
 

המסקנה מעניינת: אין יום אחד שמתאים לכולם, לכל תעשייה יש ימים מועדפים, ורצוי לכוון את הפוסטים שלכם לפי הביקוש ומגמות הקוראים

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon