פוסטים אחרונים
Please reload

השינוי בפייסבוק ואיך הוא משפיע עליכם- חלק א'

24/03/2013

 

עבר קצת זמן מאז שפייסבוק סיפרה לעולם על הניוז פיד החדש שלה, מספיק זמן כדי להבין איך חברות ועסקים צריכים להתכונן וכבר להפנים את השינוי שעליהם לעשות בתכנים של עמוד פייסבוק עסקי.
 

 

אז מה יהיו השינויים?
 

1. יותר ויזואליות:

א. תמונות- התמונות יהיו גדולות יותר בצורה משמעותית, לא רק בעמוד שלכם אלא גם בניוזפיד של החברים שלכם- כשאתם תשנו COVER זה ייראה גדול ומשמעותי יותר, וזה ייראה גם כשהחברים שלכם יעשו לכם LIKE או SHARE.

ב. וידאו- ה- PREVIEW של הוידאו, (התמונה שרואים בניוזפיד), יהיה גדול יותר. פייסבוק פשוט עושה הכל יותר ויזואלי ויותר גדול. מבינים שם (וראינו את זה עוד ברכישה של אינסטגרם) שהתמונות והוידאו לוקחים הרבה תשומת לב של הגולש.

ג. גם הגעה שלכם למקום check in- תיראה בצורה ויזואלית גדולה הרבה יותר.
 

 

2. אפשרות בחירת פיד:

 

הפיד הוא מה שאתם רואים כשאתם נכנסים לעמוד הפייסבוק הרגיל שלכם. אתם רואים שם מה שהחברים שלכם כותבים, מה שהם ממליצים עליו, דברים בולטים.

בפיד החדש פייסבוק תאפשר לנו לבחור את הפיד שלנו לפי מה שאנחנו הכי רוצים לראות: חדשות (הרגיל), חברים, חברים קרובים, מוסיקה, תמונות, עמודים שאנחנו עוקבים אחריהם.

המשמעות היא שהמשתמש יוכל לסנן רק מה שמתאים לו. המשמעות מבחינתכם- ליצור יותר תוכן ויזואלי, במיוחד לאור העובדה שפייסבוק יוצרת האחדה של הניראות בכל המכשירים- סלולר, טאבלטים ומחשבים.

קצת לעומק:

התוכן מופיע בניוזפיד שלכם על פי האלגוריתם של פייסבוק, שמחליט על פ י הנתונים הבאים:.

1. מהות הקשר: עד כמה אתה קרוב הקשר בין מי שפרסם את התוכן למי שצופה בו

2. משקל: כמה תגובות ולייקים קיבל כל פוסט, כמה תייגו שם וכמה שיתפו

3. התיישנות זמן- ככל שעובר הזמן הפוסט פחות רלוונטי.
 

 

איך יוצרים תוכן מעניין:

נכון, זה נשמע קל מאוד כשאתה אומר: ליצור תוכן מעניין, אבל כשמגיעים ליצירת התוכן נתקעים עם לא מעט שאלות: מה יעניק את הרושם הכי טוב? מה רלוונטי ללקוחות שלי? מה אני יכול להוסיף שיהיה ויזואלי, והשאלה שמנקרת ומציקה יותר מכל- מה יעבוד הכי טוב??

התשובה שלי היא: מה הכי מעניין את הלקוחות שלך ואיזו תוספת ויזואלית אתה מביא להם?

חברות מדיה חברתית בדקו ומצאו שתמונות מביאות 50 אחוז יותר לייקים מאשר פוסטים רגילים ולמעלה מ-100 אחוזים יותר תגובות.
 

 

עכשיו, כשיש לנו פיד שיכול להיות מבוסס רק על תמונות, חשיבות הויזואליות גדלה.

במקום לשים לינק למשהו ואז התמונה תצטרף, שימו תמונה ותצרפו לה לינק, ולא לינק שממנו "נובעת" תמונה קטנה.
 

המסקנה: חברות ועסקים יצטרכו להשקיע זמן ביצירת תוכן ויזואלי טוב, או שפשוט יישארו מאחור.

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon