פוסטים אחרונים
Please reload

8 נקודות קטנות לשיפור עמוד הפייסבוק שלכם

29/05/2013

 

גם אתם שואלים את עצמכם איך לתחזק ולהתאים את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם?
 

גם אתם תוהים האם הוא עדיין מתאים לכל השינויים שנעשו ונעשים בפייסבוק?חשוב מאוד לעקוב אחרי השינויים שפייסבוק עושה בניראות העמודים ושהעמוד שלכם לא מפספס שום דבר. הנה 8 נקודות פשוטות לתפעול שיעצימו וישפרו את עמוד הפייסבוק שלכם:
 

 

1. תמונת הקאבר- אם בעבר פייסבוק הטילה מגבלות קשות על תמונת הקאבר (ללא כתובת אתר, טלפון או דברים דומים), הרי שכעת פייסבוק שיחררה קצת את הרסן. מותר כעת לשלב בתמונת הקאבר את כתובת אתר האינטרנט שלכם, קריאה לפעולה ודברים נוספים. עיצוב נכון ויצירתי יכול להעצים את השימוש בתמונת הקאבר שלכם. חשוב מאוד להקפיד שהטקסט על התמונה לא יעלה מעבר ל-20 אחוזים משטח התמונה.

2. כתובת עמוד הפייסבוק שלכם- זה כבר זמן רב, אבל אתם יכולים לבחור כתובת url לעמוד שלכם. זה נמצא תחת שם המשתמש. מותר להשתמש באותיות ומספרים וגם בנקודות. אי אפשר במקף. תחשוב טוב לפני שאתם בוחרים. ניתן לשנות את זה רק פעם אחת.

3. ניהול התראות- אתם יכולים לראות online ולקבל התראות מה קורה בעמוד שלכם. כנסו לניהול התראות, סמנו את כל האופציות (כך תקבלו התראות גם במייל וגם בפייסבוק על כל דבר שזז אצלכם בעמוד)

4. תפעילו את אופצית התגובה לתגובה (reply) – בעבר כדי לענות למישהו היינו צריכים לסמן @ ואז לכתוב את שמו. כיום ניתן להגיב ישירות לתגובה. על מנת להפעיל אופציה זו כנסו להגדרות העמוד שלכם, משם ל "נהל הרשאות"- בחלק התחתון סמנו את האפשרות לתגובות. אשרו למטה את "שמור שינויים". זה חלק שעוזר מאוד לשיחה עם הלקוחות ויוצר אינטראקציה טובה.

5. תמונת הפרופיל- כדאי בדרך כלל לשים בתמונת הפרופיל את הלוגו של החברה שלכם, או במקרה שהעסק מבוסס עליכם אישית, ניתן לשקול גם לשים תמונה שלכם. שימו לב שפייסבוק שינתה את הגודל. עליכם להעלות תמונה של 180*180 פיקסלים. טיפ: תכינו מראש תמונה מרובעת.

6. תיאור קצר: מתחת לתמונת הקאבר שלכם יכול להופיע תיאור קצר של החברה שלכם. תשתמשו בו. זה נותן איזשהו מושג לגבי החברה שלכם, המותג שלכם. שימו לב שמה שכתבתם אינו חוזר על מה שהגולשים כבר רואים בתמונת הקאבר. התיאור מופיע תחת ה"אודות" בהגדרות העמוד שלכם. שימו לב שהוא מוגבל במספר המילים. ביחרו ונסחו שני משפטים בהירים וטובים.

7. אודות: ידעתם שמנועי חיפוש "מתחשבים" במה שכתוב בסעיף האודות בפייסבוק? יש לכם מילות חיפוש ומילות מפתח של העסק שלכם, מילות מפתח שחשובות לכם. שם העסק, התחום בו הוא נוגע- שלבו אותן בצורה נכונה בסעיף האודות.

8. מי מנהל את העמוד שלכם ומה האישורים שיש לו? תעברו על החלק הזה של תפקידי ניהול בהגדרות העמוד שלכם. עובדים שעזבו, מיחקו אותם. בעבר פייסבוק איפשרה תפקיד מנהל עמוד וכיום היא יצרה דרגים שונים. עברו ובידקו שהכל מתאים ונכון לכם- כיום אפשר ליצור תפקיד של מנהלי תוכן, מנהלי עמוד ואופציות עם פחות סמכויות בעמוד.
 

יש עוד דברים שהייתם ממליצים לחברים שלכם שמנהלים עמודי פייסבוק? כתבו והמליצו

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon