פוסטים אחרונים
Please reload

מתקשה בניהול הפייסבוק העסקי?

19/08/2013

 

מתקשה להיות עקבי ומסודר בפייסבוק העסקי?
 

אחד הדברים הקשים ביותר במדיה החברתית הוא שמירה על עקביות. במירוץ של כל עסק, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים, אנו נוטים לשכוח את הלקוח החשוב ביותר- את עצמנו.
 

במצב כזה כל הלקוחות מטופלים אבל אנחנו שוכחים לטפל במיתוג שלנו, בתדמית שלנו, ומזניחים את התכנים שאנחנו רוצים לייצר כדי לשמר את התדמית המקצועית שלנו בעיני לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים.
 

איך אפשר לטפל בזה?  כמה טיפים:
 

1. קבעו מטרה: במילים פשוטות יותר- מה אתם רוצים מהמדיה החברתית שלכם? אתם רוצים מכירות? אז אולי גוגל זה המקום שלכם ולא פייסבוק. אתם רוצים להיקבע כמומחים בתחום? תפתחו בלוג ועמוד עסקי בפייסבוק. אתם קומיקאים? תנו פאנצ'ים בטוויטר. ציירים? מובלי ואינסטגרם אבל לפני הכל- קבעו מטרות. ברגע שתקבעו מה אתם רוצים להשיג מהמדיה החברתית, יהיה לכם יותר קל.
 

2. מי הקהל שלך? ילדים? הורים? מנהלי שיווק? בני כמה?מה המצב הכלכלי של הקהל אליו אתם פונים? במה הם עוסקים? מה מעניין אותם? התשובה הגרועה ביותר היא:אני רוצה את כולם. זו תשובה של עצלנים. אתה לא רוצה את כולם, אתה רוצה את מי שישרת את המטרה שלך.אם אתה מנהל שיווק אתה רוצה שמנכל"ים ישימו אליך לב בדרך לקידום, אם אתה מוכר תיקים לילדי בית הספר הקהל שלך מורכב גם מהורים וגם מילדים. אם אתה מוכר תכשיטי יוקרה, הקהל שלך הוא לא העשירון התחתון.
 

3. מה הקהל שלך מחפש? חשוב מאוד לדעת שהקהל שלך רוצה משהו. לאו דוקא מוצר. הוא רוצה לראות שאתה מבין בתחום שלך, ולכן אף פעם לא יזיק למתג את עצמך כמומחה בתחום. תבין מה הלקוח רוצה ולפי זה תבנה את התוכן שלך.
 

4. איפה הקהל שלך מטייל באינטרנט? יוטיוב? פייסבוק? טוויטר? מובלי? אינסטגרם? גוגל פלוס? פורומים? אם אתה רופא נשים, לך לפורומים הנכונים, אם אתה מוכר פלאפונים תגיע למקומות בהם מדברים על גאדג'טים.
 

5. בנה לוח שבועי קבוע- אם לא תבנה לעצמך ימים קבועים של יצירת תוכן, או במילים אחרות- תכריח את עצמך להיות ממשומע, הדברים יברחו לך בין האצבעות.
 

6. צלם- לכולכם יש טלפון עם מצלמה. צלמו רגעים חשובים כחלק מהחיים. סגירת עסקה, פגישה עם לקוח,שיפוץ משרד, מכירה טובה, פגישת צוות. תכניסו אנשים בצורה וזיואלית לחיי העסק שלכם.
 

7. החשוב מכל- ראה את עצמך כלקוח. פנו לעצמכם זמן קבוע לטפל בעצמכם כלקוח, אחרת הלקוח הזה ייעלם.
 

יש לכם טיפים נוספים? אשמח לשמוע

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon