פוסטים אחרונים
Please reload

מה הסיפור שלך?

04/09/2013

 

נגמרת שנה, מתחילה חדשה, ונקודת המפתח לדעתי בשנה הקרובה לגבי אנשים ועסקים היא "מה הסיפור שלהם?"
 

לא ברמת "מה הסיפור שלך" בשיחה בין שני אנשים, אלא מה הסיפור של העסק שלך? מה הוא עושה? במה הוא מיוחד? למה שאנשים יקנו ממך? ואם אתה מועמד לבחירות מקומיות- במה אתה שונה מהמועמדים האחרים, הרי בסוף כולכם מגיעים לסלוגן: "לבית זרח מגיע יותר- שמעון רבינוביץ". מה מסתתר מאחורי הסלוגן? מה הוא מספר? זה יעשה את ההבדל.
 

אם בעבר הפלטפורמה היחידה היתה פרסום, אחר כך התווספה האופציה של יחסי ציבור, הרי

שהיום כולם משקיעים בפרסום וכמעט כולם משקיעים ביחסי ציבור.
 

הבעיה עם פרסום היא כזאת: כשיש פרסומות כולם מזפזפים. לא נעים להגיד לאנשים ששמו כמה מיליונים על  פרסומות טלוויזיה שפחות ופחות ופחות אנשים רואים אותן.
 

הבעיה עם יחסי ציבור היא אחרת: העיתונאים מופגזים ברעיונות לאייטמים ומסנן הבולשיט שלהם רגיש מאוד.
 

אם לא תדעו לספר את הסיפור שלכם בצורה נכונה, מדויקת ומהירה, אף אחד לא יקשיב לכם, לא יקנה מכם.
 

משימה הביתה לשנה החדשה: נסו לנסח בשלושה משפטים מדויקים  מה העסק שלכם, מה אתם עושים? הצלחתם? כתבו לי.
 

מה אני עושה? אני מאמין שבכל אחד יש משהו מיוחד, שונה ובולט. אני אוהב לגלות את הבידול הזה וללמד את  האדם ואת העסק שלו כיצד להטמיע את הבידול שלהם בצורה קבועה ומתמדת. אני עושה את זה עם חברות, עם מנהלים, עם עמותות וארגונים, ואני נהנה מכל שנייה.

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon