פוסטים אחרונים
Please reload

שיווק, מכירות, סיפורים והפרעת קשב

21/02/2014

למה לעשות בכלל אסטרטגיה של מיתוג ובידול? למה לדעת מה הסיפור של החברה/המוצר/העסק? 
 

כי ככה תמכרו יותר. חד וחלק.

 

אנחנו בעולם שסובל מהפרעת קשב. מופצצים במידע שזורם אלינו מכל כיוון- הנייד שלנו קופץ מהודעות פייסבוק, ווטסאפ, מיילים, אתרי אינטרנט, כשאנחנו מרימים את הראש מהנייד ונכנסים למחשב אותו מידע מתקיף אותנו שוב, באוטו יש דיווחי תנועה, חדשות… אם מה שאני מקבל בזרם המידע הזה לא יהיה רלוונטי אלי/בולט/שונה מהשאר, אני לא יתעכב עליו אפילו לחצי שניה, מידע חדש נכנס.

 

רוצה למכור? אתה חייב לגרום לזה שיתעכבו עלייך. כדי שזה יקרה צריך לדבר/לפרסם/לספר סיפור בצורה כזו שתגרום לאחרים לעצור רגע. ברגע שמישהו עצר עלייך, תפסת את תשומת הלב שלו. כשתפסת את תשומת הלב של מישהו- תמכור יותר.
 

החוכמה היא:

א. לדעת ליצור סיפור שונה מאחרים.

 

ב. לתפוס את תשומת הלב בצורה נכונה, (לא סתם פרובוקציה מטומטמת) בצורה שתבליט את היתרונות שלך ושתדבר לקהל היעד שלך.
 

ג. להטמיע את הסיפור שלך בכל נקודות המגע שלך עם הלקוחות, ובצורה מותאמת לכל פלטפורמה (פייסבוק מדבר שונה מאתר שמדבר אחרת מבלוג/פרסומת/וידאו).
 

מה הסיפור שעושה אתכם שונים?

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon