פוסטים אחרונים
Please reload

השינוי בפייסבוק ואיך הוא משפיע עליכם- חלק ב'

25/03/2013

 

בחלק א' עברנו על השינויים שהניוז פיד בפייסבוק שלנו עומד לעבור, ובחלק זה נראה איך לחיות עם זה או : מה עושים מעכשיו?

 

התוכן הופך ליותר ויותר ויזואלי, לא כי אנחנו יוצרים תוכן, אלא פשוט כי אנשים צורכים יותר תוכן ויזואלי, ומעכשיו פייסבוק נותנת לתמונות ווידאו עדיפות. בנוסף, אפשר לסנן תוכן רק לפי תמונות. אם יש אנשים שמסננים רק תוכן תמונות- אתם צריכים ליצור תוכן כזה, אחרת לא יראו אתכם. אם יש כאלה שרואים רק תוכן מחברים שלהם, הסיכוי שיראו אתכם הוא רק אם חבר שלהם שיתף חומר שלכם, וכשיהיה לכם תוכן ויזואלי, הסיכוי גדול יותר בזמן שיתוף.
 

צעדים מעשיים:
 

1. יותר תוכן ויזואלי- התוכן של פייסבוק יהיה מלא תמונות גדולות יותר, נראות יותר, יפות ובולטות יותר.
 

2. מודעות פרסום בנויות תמונות ייראו בצורה בולטת יותר- תכינו תמונות עם אמירה.
 

3. את הטקסט שילווה תמונות- כתבו קצר. כבר עכשיו כשאתם רוצים לעשות קידום ממומן (PROMOTE) הרי שרק 20 אחוזים יכולים להיות "מכוסים" במלל. מה שמכריח אתכם להיות קצרים.
 

4. תחשוב על האוהדים השרופים שלך- אם מישהו יכול לבחור בתוכן רק מהחברים שלו, יש סיכוי שהוא לא יראה אותך לעולם, אלא אם….אלא אם האוהדים השרופים שלך יעשו SHAREE בנה תוכן שיתאים להם, שידבר אליהם, שידליק אותם ושהם ישתפו אותו.
 

5. צור תוכן איכותי, משכנע, טוב. תוכן שישמש את הקהל ולא רק סיפורים עלייך או על המוצרים שלך. התוכן שלך צריך להיות יוצא דופן, איכותי, בולט מכולם. למה? כי פייסבוק מפוצצת בתוכן, ותוכן טוב. שלך, כדי שיבלוט- צריך להיות מעל כולם. פייסבוק תאסוף תוכן איכותי ותציג אותו בפיד, וכדי שזה יקרה אתם צריכים ליצור תוכן מעולה.
 

6. פינטרס מצטרפת לחשיבה- פינטרסט רשת ויזואלית מאוד, 988 אחוז מאלה שיש להם פינטרסט מחזיקים גם בחשבון פייסבוק או טוויטר. פינטרסט מקדמת מכירות ישירות מהרשת שלה. 21 אחוז מהאנשים שראו משהו בפינטרסט רכשו אותו ישירות בלחיצה משם, תחשבו ויזואלי ותעשו שיתוף חומרים בין הרשתות.

 

7. תגרמו לאנשים לעשות לכם צ'ק אין. תתנו מתנות, תעוררו מודעות. זה לא רק בשביל האגו, גרף החיפוש  החדש של הפייסבוק מבוסס גם על מיקומים. אם תחפשו בפייסבוק שלכם "פרחים", קרוב לודאי שהפייסבוק יציע לכם חנויות פרחים קרובות אליכם. הצ'ק אין ייראה טוב יותר בעיצוב החדש. כשאנשים יעשו לכם צ'ק אין, זה יגרום למי שסינן תוכן "רק על ידי חברים" לראות אתכם בניוז פיד שלהם.

חשוב שתציעו לאנשים לעשות צ'ק אין, במיוחד אם אתם עסק קטן שחשוב שיגיעו אליו פיסית. "רוצה כוס קפה? עשה לי צ'ק אין ותקבל גם עוגה". ותמיד, תמיד עם חיוך.
 

8. כמות הלייקים- נכון, זה חשוב לאגו, ויש כאלה שמשקיעים בכך יותר מדי לדעתי (חשובה האינטראקציה עם  האנשים ולא רק כמות הלייקים), אבל בעיצוב החדש, כל לייק שתקבלו יופיע בניוזפיד של מי שעשה לכם לייק- ושוב, מי שבוחר לראות רק את הניוזפיד של החברים, יראה אתכם שם, יראה את תמונת הקאבר שלכם (מה שאומר שאתם צריכים להשקיע בה), ויתרשם.

 

לסיכום: הניוז פיד החדש ויזואלי יותר ומושפע יותר מחברים של חברים. אתם צריכים להתחיל לחשוב קדימה:  להכין אסטרטגיה, תכנון ולפעול בהתאם- להכין תמונות וסרטוני וידאו, לחשוב על החלפת הקאבר מדי פעם, וכמה שיותר לדבר ויזואלית.
 

בשתי מילים: תוכן ויזואלי. בשתיים אחרות: וידאו ותמונות

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon