פוסטים אחרונים
Please reload

ריצת מרתון, פייסבוק, והחברה שלכם

12/11/2013

פייסבוק- לא למכירה, כן למרתון 
 

 

אתם לא מבינים למה פייסבוק לא הביא לכם מיד לקוחות?
 

גם אתם תקועים עם המחשבה הזאת בראש? אתם חייבים לשנות את הדרך בה אתם חושבים!
 

פייסבוק הוא לא כלי מכירתי, פייסבוק הוא מכשיר לניהול המוניטין העסקי שלכם. 
 

נכון, אפשר לעשות פרסום ממומן בפייסבוק במגוון דרכים, אבל לטעמי אנחנו צריכים להסתכל על העסק שלנו במושגים של ריצת מרתון ולא ספרינט.
 

אם אתם בעלי חברה, ֿאתם לא רצים 100 מטר. אתם ממש לא רוצים שהחברה שלכם תשרוד שנה, אתם רוצים לרוץ מרתון, וכדי לרוץ מרתון צריך סבלנות.
 

הפייסבוק הוא הכלי האולטימטיבי לריצת מרתון בעסקים כשאנחנו מדברים על מדיה חברתית.
 

לטעמי נכון גם להקים אתר אינטרנט ולמלא ולתחזק אותו באופן קבוע בתוכן איכותי, אבל מבחינת מדיה חברתית, ובמיוחד בישראל, הפייסבוק הוא כלי נהדר לניהול מוניטין.
 

כדי לרוץ מרתון צריך סבלנות. מי שמוציא את כל הכוח שלו בקילומטר הראשון, ולא יודע לשמור כוח גם אחרי 15 ק״מ, לא ישרוד מרתון.
 

את אותה הסבלנות אתה צריך בפייסבוק. לא, זה לא מספיק לפרסם מבצעים, הטבות והנחות. אתם צריכים לתת סיבה טובה יותר לאנשים לבוא אליכם ולסמוך עליכם.
 

איך הם ידעו לסמוך עליכם? תראו להם שאתם טובים במה שאתם עושים, שאתם מומחים לנושא.
 

תנו תוכן טוב, ואחרי שהכנתם את הקרקע, תוכלו לנסות ולמכור.
 

בהצלחה!!!

Please reload

יצירת קשר
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black LinkedIn Icon