הרצאות

הרצאות בנושאי תודעה עסקית (שיווק, מיתוג אישי ומיתוג עסקי) ותודעה אישית (אימון מנטלי)

מה הפך את הפועל ב״ש למיוחדת? מבט מבפנים

תהליך המיתוג הפנימי של הפועל באר שבע, אלופת המדינה בכדורגל ואיך זה קשור להתנהלות היומיומית של עסקים וחברות.

הסיפור של הפועל ב״ש הוא לא עוד סיפור על כדורגל. הוא סיפור על קבוצה שלא שמה לה למטרה את האליפות, אלא את הדרך, והצליחה לעשות את זה בדרך שונה ומיוחדת.

כיצד לוקחים חברה, (במקרה שלנו קבוצת כדורגל) שהתדמית שלה היתה רווית אלימות וכשלונות, בונים לה מיתוג וערכים, ומטמיעים ערכים אלה לדרכי ההתנהגות וההתנהלות ביומיום? כיצד מתמודדים עם משברים מבלי לאבד את הדרך והערכים הללו?

מה היתרון בהתמקדות בערכים ובדרך ולא בנצחונות? מדוע הנצחון האמיתי הוא החיבור לערכים, וכיצד כל אלה מביאים איתם גם את ההשגים.

הרצאה של כשעה

אימון מנטלי: תוצאות, אבל עם חיוך- לחיות מעל הניצחון ומעל ההפסד

בעולם שדורש תוצאות כל הזמן, הדרך היחידה להביא תוצאות היא…לשכוח מהן!

לכל אחד מגיע להיות הוא עצמו, לשחק ב״מגרש״ בלי לחץ.

במגרש? כן, כל מקום הוא מגרש- ישיבת בוקר בעבודה, ניהול עובדים, שיחה מול לקוח, בקשה להעלאת משכורת, ראיון עבודה… הדרך לנצח בכל מקום היא היכולת להביא את היתרונות שלך לידי ביטוי בצורה משוחררת וחופשית, ולדעת לנטרל לחצים חיצוניים. איך עושים את זה?

עולם האימון המנטלי מעניק כלים עמוקים ומהירים לשינוי תודעת הלחץ שהפכה למגיפה בעולם המערבי.

אז איך עושים את זה ?

הרצאה על עולם האימון המנטלי בשילוב דוגמאות, סרטונים וכלי אחד שכל אחד יכול לקחת הביתה ולהפוך להרגל יומיומי.

שיווק בעולם של הפרעת קשב

כמה פעמים ביום אתם מתעצבנים על הטלפון? ״למה הוא מתקשר עכשיו? למה עכשיו?״ 

עכשיו דמיינו את עצמכם בצד השני- בסך הכל רוצים להתקשר לתת ללקוח הטבה, אבל מה עובר על הלקוח באותה שנייה?

 

פייסבוק, תמונה באינסטגרם, הודעה בווטסאפ, סמס, מייל, טלפון, עדכון מוייז…

בתוך כל אלה חברות ועסקים מנסים לשווק ולמכור, ובגלל העולם של היום הרבה יותר קשה להם.

 

כל מי שעוסק בשיווק ומכירות יודע שיש לך 7 עד 37 שניות לפני שהקונים שלך חושבים על משהו אחר. זה פרק הזמן שהמחקרים מראים שהלקוח הפוטנציאלי מקדיש לשיחת המכירה שלכם. אם הצלחתם לספר לו סיפור מרתק ורלוונטי- הסיכוי למכירה יגדל בצורה מדהימה. אם לא- הפסדתם אותו.

 

איך מספרים סיפור מעניין בעולם של הפרעת קשב? עולם של סמס, ווטסאפ, מייל, אייפון, מחשב, אייפד…. איך בונים תהליך כזה בתיאוריה ואיך מיישמים אותו בפועל.
 

הרצאה של שעה על שיווק בעולם של הפרעת קשב.

סדנאות

סדנאות לחברות ולעסקים בנושא אימון מנטלי, תודעה אישית ותודעה עסקית, שיווק ומיתוג

 

ניהול משברים

כמה קשה לנסח מסר, כזה שיעבור נכון לצד השני של השיחה. יפרוץ את מחסום הקשב והציניות. לניסוח מסר יש כללים שאם עוקבים אחריהם אפשר לעשות את זה נכון, קל ופשוט.

מתי הכי קשה לנסח מסרים? בזמן משברים גדולים. רמדיה, ג׳ונסון את ג׳ונסון, סלקום, סופר גז וגם…חנות קטנה למכשירי כתיבה- כל חברה וכל עסק יעברו משבר בחיי העסק שלהם. כמו לכל אדם, גם לחברות יש משברים, בין אם זה במסגרת המדיה החברתית ובין אם במסגרת אמצעי התקשורת ה״ממוסדים״. ניסוח מסרים והתנהגות נכונה במצבי משבר אלה יקבעו את חיי החברה לחיים או לחיסול.

איך מנסחים מסר בצורה פשוטה דווקא בזמן משבר.

 כיצד אפשר להתכונן, איך אפשר להתמודד איתו ולהישאר בחיים? מה היה ההבדל בין המשבר של רמדיה לבין זה של סלקום?

סדנה של כשלוש שעות על הכלים הפשוטים והממוקדים שכל חברה צריכה לקחת בחשבון.

סדנת אימון מנטלי

מנהלים משקיעים שנים בלימודים, ספורטאים משקיעים מאות שעות באימונים, תלמידים מתכוננים עשרות שעות למבחנים, אבל מה שקובע ברגעי האמת יהיו לא רק הצד התיאורטי, שעות ההכנה (כי באימונים אפקט הלחץ לא בא לידי ביטוי) או הלימודים.

מה שפעמים רבות קובע הצלחה או כישלון הוא הצד המנטלי- למי יש את הביטחון האמיתי, מי מתפקד בלחץ, מי שם את המכשולים בצד, ומי מצליח להביא את הכישרון שלו לידי ביטוי ברגע האמת. איזה כלים מנטליים יש לנו בארגז הכלים שלנו ואיזה כלים אנחנו מעניקים לעצמנו, לעובדים שלנו, לילדים שלנו?

אנו מציעים סדנת אימון מנטלי עם גיל לבנוני, בה נלמד את עקרונות האימון המנטלי וגם נתרגל כלים מעשיים- בניית מטרה גדולה, בניית יעדים קצרי טווח וכלי מדידה בהם נוכל להיעזר עם עובדים שלנו, עם עצמנו.

אורך הסדנא- כשעתיים עד שלוש שעות