תחומי התמחות

מיתוג ובניית שפה פנים ארגונית

בעולם התחרותי של היום אתה חייב לבלוט, להיות שונה, מבודל. יש הרבה חברות שאפשר לפנות אליהן, למה שאבחר דווקא בחברה שלך? (ולא... התשובה היא לא שירות ומקצועיות, כל החברות נותנות שירות ומקצועיות אחרות הן נכחדות).

 

חברה שכל אנשיה יודעים לנסח בשלושה משפטים בהירים וחדים מה החברה עושה, מה המטרות שלה ובמה היא טובה מכל השאר, "תדבר" את השפה הזו בכל מקום ותיצרב כך בתודעה.

חברה שגם תטמיע את החזון והערכים שלה בכל פעולה שהיא מבצעת תהפוך את כל העובדים שלה, ולא פחות חשוב- את הלקוחות שלה- לשגרירים!

 

איך זה מתבצע? 

 

תהליך מהיר, חד ומעמיק של מציאת בידול החברה שלך מכל השאר ובניית שפה מיתוגית.

בתהליך זה אנו נפגשים עם אנשי המפתח בחברה, יוצרים קבוצת עבודה, בודקים ובוחנים ביחד את המבדל והשונה ומוצאים מה יגרום לחברה לבלוט מעל כל השאר בתחומה. זהו תהליך בסופו הלקוח מקבל "שפה" בה הוא יודע לבטא בצורה חדה ומדויקת ובמגוון מדיות את יתרונות החברה שלו. 

 

*   אפשרות לאחר סיום התהליך:  ליווי החברה:

על מנת להטמיע את השפה, יש חברות שבוחרות שנמשיך ונלווה אותן בהטמעת התהליך וליווי המנהלים הבכירים בקבלת החלטות שיווקיות, ניהוליות ובהטמעת השפה בתהליכי היום-יום בחברה.

 

ייעוץ שיווקי

איך לפרסם?

מה לפרסם?

באיזו מדיה ומה להגיד כדי שיבינו מה אני רוצה למכור?

ההתלבטות הזו מלווה כל בעל חברה, קטנה כגדולה, כשהוא בא להציע את שירותיו.

משרדי הפרסום ידחפו אתכם לקמפיינים, מי שמתמחה במדיה החברתית יציע לכם פייסבוק ואינסטגרם, אבל מה נכון לכם?

איפה הקהל שלכם נמצא?

איך תתפסו את תשומת הלב שלו?

מה תספרו לו בשבע השניות שיש לכם לפני שהוא מזפזף הלאה?

תהליך יעוץ שיווקי הוא  תהליך קצר , ממוקד, בו אנו בוחנים את המטרות של החברה שלכם, את הערוצים הנכונים לכם להגעה לקהלי היעד הנכונים לכם ובניית שפה שיווקית  נכונה למטרותיכם.

 

ייעוץ תדמיתי

"טוב שם משמן טוב"....השם שלכם, כמנהלים, כעובדים, כחברה,  הוא הדבר החשוב ביותר לכם.

 

מי שפעם אחת נתפס משקר, מתנהל בצורה לא נכונה או לא מקצועית, פוגע קשות במוניטין שלו או של החברה שלו והמשמעות היא פגיעה כספית.

עליכם לנהל את המוניטין שלכם בהתאם למה שאתם מייצגים, בהתאם לתכונות הבולטות והמבדלות שלכם,  בעולם של היום, חשוב מאוד שלא רק אתה תדע מה מבדל אותך ומה מציב אותך בעמדת יתרון על פני האחרים, חשוב שכולם ידעו זאת. 

 

תיחזוק והעצמת שם המותג, בין אם הוא אדם או חברה, ביחד עם בניית מסר פשוט, קליט, וכזה שמייצג אמת הינה תהליך מורכב הדורש מיומנות, מקצועיות ונסיון.

 

מנהלים, חברות, עסקים ותאגידים מתנהלים כיום תחת זכוכית מגדלת תמידית, אם זו העין של העיתונות ה"ממוסדת", אם זו תחת עין הלקוחות, העובדים והקולגות שנמצאים כל העת במדיה החברתית (Facebook, Twitter, Instagram).

 

התנהלות בתוך הג׳ונגל הזה מחייבת מיומנות, דיוק ומקצועיות.

למעלה מ- 20 שנות נסיון במגוון ארגונים, ביחד עם חשיבה יצירתית, דיוק והבנה עמוקה של המפה מעניקים לנו יתרון כשאנו בנים לבנות תדצית, לתחזק אותה, או לנהל אותה בעת משבר.

 

אימון מנטלי

מנהלים משקיעים שנים בלימודים ספורטאים משקיעים מאות שעות באימונים, תלמידים מתכוננים עשרות שעות למבחנים, ומועמדים למשרות מכינים את עצמם שוב ושוב לראיונות קבלה ולועדות התאמה. מה שקובע ברגעי האמת יהיו לא רק שעות ההכנה (כי באימונים אפקט הלחץ לא בא לידי ביטוי), הלימודים והתיאוריה.

 מה שיקבע הוא הצד המנטלי- למי יש את הביטחון האמיתי, מי מתפקד בלחץ, מי מצליח להביא את הכישרון שלו לידי ביטוי ברגע האמת, מי מצליח להתגבר על דברים ש״תקועים״ אותו.

 

איזה כלים מנטליים יש לנו בארגז הכלים שלנו ואיזה כלים אנחנו מעניקים לילדים ולעובדים שלנו?

 

לכל אחד יש פוטנציאל, וכמה פעמים שמעתם (או אמרתם) את המשפט ״יש לך כזה פוטנציאל, לא חבל?״

השאלה היא לא מהי היכולת ומה הפוטנציאל, אלא האם אני יכול להביא את אותה יכולת לידי ביטוי ברגע האמת

 

באימון המנטלי אנו מעניקים כלים עוצמתיים להגעה לתוצאות, מבלי להיסחף ללחצים ולאבדן עשתונות.

זה נכון לספורט, אבל זה נכון גם למכירות, לניהול, ולכל מי שנמצא בעולם תחרותי שדורש תוצאות:

אנחנו חיים כיום בעולם שדורש תוצאות ושופט אותנו פי תוצאות, מכירות, ציונים…הלחצים המופעלים גובים מחיר לא פשוט ופעמים רבות עוצרים הצלחות.

 

מתי משפיע האימון המנטלי?

לחוצים? דפוס שחוזר על עצמו ״תוקע״ אתכם? חשש מפעולה מסוימת עוצר אתכם ממהצליח?

שיטת האימון המנטלי מעניקה כלים מהירים ומעשיים לטיפול בלחצים, להנאה ולתפקוד במאני טיים.