top of page

מודי בראון מוכיח שוב: אפשר רק אחרת

מה ניתן ללמוד מהדרך השונה של מודי בראון ואיך תתרגמו את זה לעסקים שלכם?

השבוע עלתה בערוץ 10 (אחרי שכבר שודרה בערוץ 8) הסדרה המצוינת של מודי בראון וענת זלצר ״כביש 90״, גם בסדרה זו מביא בראון קול יחודי ואחר.

מודי בראון פרץ לתודעה שלנו כשהחל להגיש את תכנית סיכום המחזור של הכדורגל הישראלי אי שם בסוף המילניום הקודם ותחילת הנוכחי). עוד לפני כן הוא יצר את התכנית המופלאה ״הכל אנשים״, התקדם לליגת האלופות ויסד שפה משלו, אחרת.



למה הוא בלט? כי כדי לבלוט אתם חייבים להיות אחרים. אפשר להיות כמו כולם, ואפשר אחרת. רק אחרת. לפני שבראון הגיש את תכניות סיכום המחזור, ההגשה של תכניות ספורט טלוויזיוניות היתה מכופתרת, מעונבת, אפילו חדגונית. בראון הביא סגנון יחודי משלו, כזה שנראה מוזר בהתחלה אבל היום כבר כולם מבינים שהדבר האחר שמודי בראון הביא, הוא הדבר היחודי שלו. בראון מביא שפה משלו, דרך משלו, גישה משלו, שניתן לזהות אותן בכל מקום בו הוא נמצא. אפילו בקמפיין פרסומי טהור, בראון לא לובש חליפה ועניבה, אלא נשאר כזה.

דרך שונה, יחודית, זה מה שבראון הביא. אף אחד לא ניסה לשנות אותו להיות במיינסטרים, כי אם הוא היה נהיה כמו כולם, הוא לא היה בולט. חלק גדול מאיתנו ישבו לראות את התכנית ״כביש 90״ בדיוק בגלל שבראון מביא משהו שונה. זה מה שהביא לו את הקמפיין בדיסקונט, זה מה שגורם לו להיות טאלנט. הדבר האחר שבו.

יש חברות, עסקים ואנשים שחוששים להיות שונים מכולם. לדעתי זו טעות.  המשמעות של שונה היא לבלוט, להיות מעל השאר, מבודל. כשאתה מבודל וצמוד לדרך שלך, שמים אלייך לב.  למודי בראון הדרך השונה והמיוחדת שלו הביאה חוזי טאלנט, סדרות וקמפיין פרסומי.

אל תחששו להיות שונים ומיוחדים. זו הדרך היחידה.




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page