top of page

חדר כושר ומיתוג….מה הקשר???

עד כמה חשובה עקביות למותג שלך


המיתוג מתחלק בעיניי לשלושה שלבים. בשלב הראשון אנחנו מגלים מה מייחד אותך (אם כחברה, כעסק, כאדם).

בשלב השני אנחנו מחליטים ביחד כיצד להטמיע ו"להוציא לאור" את מה שמייחד אותך. שפה גרפית, נראות העסק, איך אתה מתלבש, איך אתה מדבר, איפה אתה מפרסם את מה שאתה עושה (טוויטר, בלוג, פייסבוק, אתר) וכיצד אתה מתנהג ביום-יום (שוב, זה נכון לעסק ולאדם שבונה את עצמו כמותג).

שני השלבים הראשונים לוקחים זמן, אבל לדעתי הם קלים יותר כי "מרגישים" אותם, מרגישים פעילים. השלב הקשה ביותר הוא השלב האחרון, והוא שלב הביצוע שלאחר הביצוע. מה הכוונה לביצוע לאחר הביצוע? בנינו מותג, הטמענו אותו, וגם הרמנו ערוץ ליצירת תוכן- אתר אינטרנט, בלוג, עמוד פייסבוק… לא משנה… עכשיו צריך לפעול, להפעיל ולתחזק.

השלב הקשה הוא תיחזוק ועקביות. לפרסם בלוג ולא להזניח, להעלות סטטוס משמעותי בפייסבוק, לחפש חומר, לכתוב באתר, לענות למיילים…שלב העקביות הוא השלב הקשה ביותר נפשית, כי זהו שלב שבו לא "מרגישים" שעושים משהו. זהו שלב שמחייב משמעת, התמדה.בלי עקביות לא תצליחו. חובה להמשיך שוב ושוב, עוד ועוד.

זה דומה להליכה לחדר כושר- לדעת שאתה צריך ללכת זה חשוב, להירשם זה מצוין, לקנות את הציוד זה בכלל צעד בכיוון, וגם ללכת חודש שלם זה טוב מאוד. אבל אם תפסיק אחרי חודש, הכושר שלך ירד, הבריאות תתרופף, וזה שיש לך מנוי ללא ממש יעזור ללב ולריאות. חשובה ההתמדה, חשוב לסגל הרגלים של כושר.

את אותו הדבר בדיוק אתם צריכים לעשות עם המותג שלכם. להמשיך לתחזק אותו, להיות עקביים, להתמיד ולסגל הרגלים נכונים וקבועים.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page